woensdag 6 mei 2015

De Gewoon Nederlands Tag.

Vandaag doe ik "De gewoon Nederlands" tag!
Hopelijk vinden jullie hem leuk :)

1 of meer koekjes bij de thee?
Meer, hoe meer hoe beter!!
Wat is je favoriete stamppot?
De meeste wel haha!
Welke Nederlandse feestdag vind jij de leukste?
Sinterklaas, ik ben 5 dagen ervoor jarig dus dan word ik extra verwend.
Wat is volgens jou het leukste plekje in Nederland? 
Bij oma, ze heeft altijd lekkere thee en heerlijke koekjes
Wat is jouw favoriete accent en doe een stukje na.
Mijn favoriete accent is denk ik Drents, maar ik kan het echt niet na doen haha!
Welke woorden zijn voor jou typisch Nederlands?
Kaas,Tulpen en Ooievaar. Die woorden doen me denken aan Nederland. Oja weiland(en) ook
Welk typisch Nederlands gebruik vind jij het leukst?
Sinterklaas, dat is eigenlijk toch wel het leukste
Welk Nederlands gezegde is jouw favoriete gezegde?
Oost west thuis best en Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens
Wat is je favoriete winkel van Nederlandse bodem?
De HEMA, het is daar altijd leuk :)
Wie vind jij de leukste BN’er?
Enzo Knol
Wat vind jij het mooiste en/of leukste Nederlandstalige liedje?
Sexy als ik dans heeft een leuk deuntje. Dus ik denk die
Haring? Ja of nee?
NEE! ik vind haring vreselijk!



Dit was "de gewoon Nederlands''tag. 

Happy Kisses Juul

4 opmerkingen:

  1. Goed idee van mij, he? Die tag :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. had jij hem ook dan essie?? haha
      (serieus had jij hem ook?)

      Verwijderen
    2. Ik had 'm dinsdagochtend geschreven voor volgende week woensdag'

      Verwijderen
    3. Voor de lol doe je ook gewoon de 10 tot 1 tag ;-)
      xxx me

      Verwijderen